AXA Sigorta Yapay Zeka Teknolojisi ChatGPT ile Teknolojik, Hızlı ve Etkin Hizmet Veriyor
En yeni teknolojileri iş süreçlerine entegre ederek müşterileri için fark yaratan lider şirket AXA Sigorta, oto hasar süreçlerinde ChatGPT kullanmaya başladı. Yapay zeka teknolojisi ChatGPT sayesinde şirket, hasar belgeleri ile ilgili düzeltici aksiyonları çok daha hızlı bir şekilde almayı hedefliyor.
Teknoloji ve dijitalleşme adımlarıyla Türkiye’de sigortacılık sektörüne yön veren AXA Sigorta, oto hasar süreçlerinde yapay zeka teknolojisi ChatGPT’yi kullanmaya başladı. NLP (Natural Language Processing) teknolojilerini kullanan şirket, daha doğru yorumlama ve özetleme yeteneğine sahip yapay zeka modeli ChatGPT ile hasar tespit belgelerini inceleyen yetkililer tarafından uzun metinlerin daha hızlı okunmasını sağlıyor.
ChatGPT, oto hasar süreçlerinde hasar belgelerindeki verilerin soru-cevap yöntemi ile ayrıştırılarak daha sağlıklı analiz edilmesini sağlar; Belge yetkililerinin belgede öne çıkan bilgileri daha hızlı belirlemesine yardımcı olur. Müşterilerine teknolojik, hızlı ve verimli hizmet vermeyi benimseyen Şirket, yeni projesi ile dolandırıcılık tespitine konu olacak noktaların hızlı bir şekilde belirlenmesini ve belgelerle ilgili daha hızlı aksiyon alınmasını sağlıyor.
Eray Kangal, AXA Sigorta Hasar Lideri ve İcra Kurulu Üyesi ChatGPT, yapay zeka teknolojisine yönelik projeleri hakkında şunları söyledi: “AXA Sigorta olarak en son dijital teknolojileri süreçlerimize entegre ederek çalışanlarımızın ve acentelerimizin iş yükünü azaltıyoruz. Müşterilerimize teknolojik ve hızlı çözümler sunma odağıyla hareket ediyoruz. ChatGPT ile hasar evraklarındaki verileri soru-cevap tekniği ile ayrıştırarak daha sağlıklı analiz edilmesini sağlıyoruz. Oto hasar süreçlerinde bizler için araştıran, soru soran ve cevaplar hazırlayan bir asistan olan ChatGPT’yi farklı kullanım alanlarında da kullanarak operasyonel verimliliğimizi daha da artırmayı planlıyoruz.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı